Περιεχόμενο :
· Τι είναι η εκπαίδευση ενηλίκων και σε τι διαφέρει από την δια βίου μάθηση και την δια βίου εκπαίδευση.
· Ποιες είναι οι κυριότερες αρχές της εμπειρικής/βιωματικής μάθησης.
· Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κατάλληλου «μαθησιακού κλίματος» στη διεργασία της εκπαίδευσης ενηλίκων.
· Με ποιους τρόπους βοηθάει ο εκπαιδευτής τους ενηλίκους να μάθουν .
· Ποιες είναι οι συνθήκες που θα πρέπει να εξασφαλιστούν ώστε οι εκπαιδευόμενοι να αναλάβουν ενεργό ρόλο σε μια βιωματικού τύπου μαθησιακή διεργασία.
· Ποιες είναι οι σημαντικότερες θεωρητικές προσεγγίσεις που έχουν χαρακτηρίσει το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων (θεωρία της ανδραγωγικής).
· Η θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης.
· Τι είναι ο «Κύκλος της Μάθησης» των Kolb και Fry
Εγχειρίδιο Εκπαιδευομένου Χ1 Θεωρητικό Πλαίσιο